تیغه کرکره برقی

 

تیغه کرکره برقی

از زمانی که کرکره برقی پا به تولید صنعتی گذاشت و هنوز موضوع رقابت در عرصه تولید مطرح نشده بود
کیفیت و جرم حجمی و نوع فابریک متریال در تولید محصول رعایت می شد و این مهم منجر به تولید محصولی با کیفیت و ماندگار می شد.

متاسفانه همانگونه که در مقاله قیمت رقابتی به تفصیل بیان شد، تولید رقابتی کرکره برقی در ساختار شکلی و ظاهری آن منجر به پایین آمدن کیفیت و انتخاب مواد درجه 2 و ذوب مجدد به جای مواد فابریک شد، از طرفی جرم سطحی کرکره برقی در ابتدای تولید بالای 11 کیلوگرم در متر مربع بود که متاسفانه به زیر 6 کیلوگرم نزول پیدا کرد (هر چند شرکت های علم محور تلاش کردند با ایجاد پل های تقویتی استحکام لازم را بهبود بخشند)
متاسفانه تعدادی از تولید کنندگان یا فروشندگان از قالب هایی استفاده کرده اند که جرم سطحی محصول آن قدر کاهش یافته است که پس از مدتی تیغه های کرکره از هم جدا می شوند و بعضا دیده شده مقاومت ایستادگی در برابر باد های شدید را هم ندارند.

این موضوع علاوه بر رنجش خاطر مشتری ریسک صدمه و آسیب به هم میهنان عزیز را نیز به شدد بالا برده است و ایمنی را به حداقل ممکن رسانده است.

متاسفانه رقابت شکلی که ماهیت کیفی محصولات را به شدت خدشه دار کرده، در این روز و روزگار طرفداران بسیاری پیدا کرده است و تنها دلیل آن کم شدن قدرت خرید هم میهنان عزیز است.

َو استفاده از این مهم نه تنها آسیب های فوق الذکر را به همراه خواهد داشت بلکه منجر به از بین رفتن اعتماد مردم از خرید تولیدات ایرانی خواهد شد.

به گونه ای که بسیار مواجه شده ایم با مواردی که مشتری اصرا  دارد کالای ایرانی نامی غیر از موطن ایران به خود بگیرد.
جنس تیغه کرکره برقی الزاما باید بیلت 6063 فابریک باشد و در صورت استفاده مواد ذوب مجدد به دلیل عدم امکان حصول سختی استاندارد و کیفیت لازم و با توجه به پایین آمدن جرم سطحی محصول خطر آفرین خواهد بود.

لذا مشتریان گرامی لازم است تحقیقات وسیعی در این خصوص انجام دهند و هرگز بهای پایین محصول را ملاک عمل قرار ندهند و از شرکتی خرید خود را انجام دهند که پیشینه ای ماندگار و خوب داشته باشد.
به امید روزی که استاندارد های تولید فدای رقابت های بی مورد نشوند